Tuesday 3 December 2013

Kelebihan mendaftar sebagai ahli shaklee (shaklee independant distributor)

Rasanya agak lama sy menyepi dari dunia blogging!
Alhamdulillah diberi Allah SWT kesempatan dan  kenikmatan untuk menulis entry kali ini.

Saja nak update kat u all, sy dah selamat melahirkan seorang puteri pada 24 july 2013 bersamaan 15 ramadhan.. insyaAllah akan sy share dalam next entries ye..

Sejak 2 menjak ni sering rakan rakan laman sosial atau pun di tempat kerja bertanya tanya mengenai shaklee.


Apa itu shaklee?? Bagaimana shaklee membantu?? Kenapa pilih shaklee? Beza shaklee dengan syarikat lain? Kelebihan ahli shaklee..

Teringat dulu dalam setahun lepas.. sy join shaklee under master wan fatihanum dengan membuat belian rm650++ utk dapatkan keahlian percuma.. masa tu dok kumpul order dari mak and kawan kawan sepejabat. Jumlah belian sy hampir rm700++, maka atas nasihat master sy jadikan rm800 utk dapatkan free postage pula.. alhamdulillah terus menjadi ahli shaklee.


Waktu tu blur and tak tahu nak buat apa..tapi mmg dah nekad nak tambah pendapatan keluarga dan alhamdulillah sy bersyukur kerana berpeluang join group shaklee ini. Upline upline kami semua hebat dari segi mental fizikal dan rohaniyah.

Satu perkara yang membuatkan saya tertarik melakukan bisnes shaklee adalah kerana kita sering kali di ingatkan untuk sentiasa mengingati 'bisnes partner kita yg Utama' yang sentiasa bersama tika suka dan duka. Amalan ruhani, zikrullah, dhuha, amalan surah al waqiah dan sebagainya sering kali ditekankan oleh upline kami..sedikit sebanyak selepas mengaplikasikannya mmg alhamdulillah sales menderu masuk. 

Cukup untuk kisah saya..mari kita pulang ke pangkal jalan...hihi
Ok shaklee tak sama macam MLM yang lain sebab shaklee ni:
1. Dah lebih 50 tahun di pasaran dan shaklee sangat mementingkan kualiti serta keberkesanan produk produknya. Tidak hairanla jika shaklee sanggup mengeluarkan belanja puluhan juta untuk klinikal testing.
2. Bekerja sebagai satu pasukan dan upline dibayar bonus untuk mendidik dan meggilap bakat downline dan downline mampu menyinar lebih daripada upline sekiranya downline bekerja keras. Errrr confused ke? Pendik cerita siapa usaha dia dapat. Sekiranya upline goyang kaki..upline takde sales, tapi downlines sales mencanak naik.. maka hanya downline yang dpt bonus.. adil bukan??
3. Shaklee ada sijil halal yang diperakui oleh JAKIM malaysia.
4. Tiada 'front loading' ataupun belian stok dahulu lepas keahlian.. kita hanya bertindak sebagai agent marketting dan shaklee akan uruskan postage untuk kita.. semudah A B C
5. Sekarang dah ada 'online' service. Ahli hanya perlu order barang bagi pihak kastemer melalui online sistem shaklee2u dan selebihnya shaklee uriskan..mudah bukan??
6. Beli harga pada harga ahli. Setiap belian ada unit volume (UV) yg dikumpul setiap bulan supaya dapat ditukar kepada duit cash! Bonus la ni..shaklee bagi..
7. Setiap bulan ada item promosi..iaitu beli 6 percuma 1..kalau beli time ni dapat harga murah murah..

 

Maka tiada alasan untu tidak menjadi ahli shaklee sekiranya anda ingin mengubah pendapatan keluarga..
Ada 2 cara!
1. Dengan hanya bermodalkan rm75 seumur hidup (sabah sarawak rm85)
2. Dengan belian rm650 keatas untuk keahlian percuma

Sms atau whatsapp sy 0177164989 utk mendaftar hari ni!!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**
Hubungi saya dengan sms/whatsapp/line ke 077164989 atau email xercestouch@gmail.com untuk maklumat lanjut.



0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design