Wednesday 6 August 2014

Breastpump Lily Eve Love- Breastpump double elektrik TERBARU DIPASARAN!

4 Ogos yang lepas Eve Love telah melancarkan rangkaian breastpump terbaru mereka iaitu Breastpump Lily. Breastpump Lily ini akan menggantikan breastpump Flexi yang sudah diberhentikan penghasilannya. Jadinya Breastpump Lily ini merupakan breastpump double electric keluaran EVE LOVE.


Semua products eve love semestinya COMEL, KECIL, MESRA BREAST, DUAL EKSPRESSI MIMIK HISAPAN BAYI, dan FREESTYLE. Dengan semua kelebihan kelebihan di atas, mommies mana yang sanggup tahan mata dari TIDAK MEMBELI breastpump Lily sekarang.
Kami menyediakan pakej dan tawaran menarik. Dan setiap RM1 daripada pembelian anda akan didermakan kepada tabung kemanusiaan GAZA.



Pakej dan Tawaran Menarik:-



Breastpump Lily ini menariknya didatangkan dengan alat cegah aliran susu semula (antiback flow) internal dan ekstra kit tambahan untuk memberi keselesaan maksima untuk mommies pump susu.




Satu lagi yang istimewa adalah dengan hadirnya "Frequency Button" atau MAGIC BUTTON. Fungsi Magic Button ini adalah untuk meningkatkan frekuensi pengepumpaman dalam seminit secara tak langsung akan meningkatkan penghasilan susu ibu mommies semua.



DAPATKAN BREASTPUMP LILY ANDA SEKARANG!!!



Inginkan supplemen SHAKLEE? Nak dapatkan penjimatan berganda?? Jom daftar Ahli shaklee sekarang!! 


Anda mempunyai sebarang pertanyaan atau kemusykilan?
Hubungi: Safuhah binti Mohamad
sms/whatsapp/telegram/line 0177164989
www.facebook.com/breastpumpevelove
COD: Klang, klang sentral, Setia Alam, Shah Alam, Hosp Tengku Ampuan Rahimah

DAPATKAN KONSULTASI PENYUSUAN SUSU IBU SECARA PERCUMA!

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**Hubungi saya melalui sms/whatsapp/line ke 077164989 atau email xercestouch@gmail.com untuk maklumat lanjut.

1 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design