Tuesday 20 May 2014

Cinch Tea Shaklee minuman segar penggalak TENAGA!

Macam ni la rupanya cinch tea shaklee kalau dibancuh dengan air. 

Nak share dengan semua sebenarnya sejak berbisnes saya sering kali tidur lewat kadang jam 4pagi baru lelap mata, kerana waktu pagi waktu sangat sunyi dan tenang melakukan kerja. Selalunya jika mengantuk saya akan mencari kopi. Memang konon-konon terpengaruh dengan kopi boleh buat kita sedar lama.
Pada saya kalau dah letih tidur juga, mungkin bertahan lebih sejam dua.

Ok sebenarnya saya dah beli cinch tea shaklee ni lama dah, semasa dalam pantang Hannan. Entah kenapa tak ambil kisah sampaila terlupa. Sebenarnya cinch tea shaklee ini merupakan salah satu komponen "inch loss plan" Kira sangat sesuai untuk nak kurus gitu.. ;)
Syok tengok kawan-kawan dok ambil cinch tea shaklee ini, hati terpanggil untuk rasa. Alhamdulillah rasa yang cukup segar dan memang betul ia memberi tenaga. Selain daripada itu boleh mengurangkan INCHI.

Apa kelebihan cinch tea shaklee ini?
Cinch Tea Shaklee ini terdiri daripada gabungan 3 jenis teh di dunia iaitu TEH MERAH, TEH HIJAU DAN TEH PUTIH.


Setiap jenis teh ini mempunyai fungsi atau khasiat yang berbeza. Jom kita baca :)


Teh Merah ini bebas kafein dan merupakan antioksida yang sangat hebat. Ia mampu membaiki sistem sirkulasi kita serta melegakan masalah berkaitan perut. Ia juga membantu penyerapan zat besi ke dalam darah maka boleh mengelakkan anemia serta memberikan keserian serta kulit yang cantik menawan! 


Teh Hijau pula memang terkenal dikalangan mereka-mereka yang mahu kurus kerana ianya akan meningkatkan kadar metabolisma seseorang. Teh hijau juga mampu menurunkan paras kolesterol dalam darah serta mencegah penyakit jantung. Ia juga mampu mencegah penyakit diabetes dan bertindak sebagai antiviral. Selain itu ia juga mampu bertindak seperti detoks.


Teh Putih seputih namanya ia mengandungi sejenis antioksida yang mampu menghalang penghasilan sel lemak yang baru. Lantas ia mempercepatkan proses penurunan berat badan seseorang. Ia juga mempunya ciri-ciri antikanser serta boleh meningkatkan kesihatan jantung. Selain itu boleh menurunkan paras kolesterol dalam darah.

Haaaa hebat kan? Hanya jauhari yang mengenal manikam..hihi. Saya pun rasa nak amalkan minum CINCH TEA SHAKLEE ini daripada meminum kopi. InsyaAllah lebih manfaatnya.
NAK KURUS boleh, NAK CANTIK boleh, NAK JANTUNG SIHAT boleh, NAK TURUNKAN KOLESTEROL boleh dan macam macam lagi..


Semalam sempat saya berbuka puasa dengan minuman yang sangat menyegarkan ini. Saya tambah perahan lemon serta madu asli untuk mendapatkan rasa yang lebih sedap.

JOM DAPATKAN CINCH TEA SHAKLEE PADA HARGA RM131 UNTUK 28STICKS


Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma penyusuan susu ibu serta supplement shaklee boleh hubungi sy Safuhah 0177164989. Saya sedia membantu anda!! ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**Hubungi saya melalui sms/whatsapp/line ke 077164989 atau email xercestouch@gmail.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design