Sunday 22 June 2014

National Conferance shaklee : Hari memanjakan diri (day 1)

Ha.. hari ini rasa nak share pengalaman saya semasa menghadiri national conference tahun 2014 yang lepas.

National Conferance (NC) ini berlangsung selama 3 hari bermula 7 hingga 9jun lepas. Nc kali ini berbeza sedikit dari tahun tahun lepas
Kerana kali ini ia digabungkan dengan national trip shaklee.

Haaaaa pening ke? Td NC sekarang National Trip pulak.. National trip ini adalah salah satu kelebihan join ahli shaklee. Ini adalah hadiah percutian dalam Malaysia shaklee untuk penerima point sebanyak 350 uyk seorang. Kalau 700 point dpt untuk 2 orang.

Apa yang best sangat percutian yang diberi atau ditaja oleh shaklee ini?
♡percutian taraf 5 bintang
♡ ditaja sepenuhnya kira kita sediakan badan dan baju sahaja.. selebihnya dr bag sampai tuala semua ditaja oleh shaklee
♡ Layanan yang sangat istimewa
♡ terlalu banyak kejutan yang tidak disangka-sangka
♡ makan free yang best!! Hahaha ni penting

Nak dipendikkan cerita, National Trip kali ini di sunway hotel resort and spa sempena NC. Kami check in pada 7 jun dan check out pada 9jun. Kiranya dapat 3hari 2 malam la. Dan hari terakhir tu kami dapat tiket free masuk sunway lagoon yang berharga rm120 seorang. Siap dapat cash makan rm50 dan boleh refund. ;) Best!!

NC kali ini menyaksikan ribuan penerima anugerah dari shaklee. Jauh berbeza daripada NC yang saya pergi tahun lepas. NC tahun lepas saya hanya meraikan kejayaan upline saya iaitu Master Wan Fatihanum. Alhamdulillah NC kali ini saya dapat 4 anugerah. Tak pernah termimpi yang saya layak menang anugerah tahun ini. Masa saya dapat surat dari shaklee saya rasa bersyukur sangat dan saya rasa semua perit jerih saya pulun bersengkang mata kejar sales ribu ribu berbaloi dan terbayar.

Masa NC hari pertama kami berjumpa dengan upline, sideline dan downline dengan senyuman sampai telinga. Selama ini ukhuwwah yang terjalin selama ini hanya bertamu di dunia siber atau alam maya namun pada hari NC tersebut kami saling mengenali dan bertentang mata.
Alhamdulillah, alhamdulillah dan alhamdulillah... Syukur je hadrat Allah SWT..

Hari pertama NC saya dapat 1 anugerah iaitu untuk personal group growth. Hari pertama lebih kepada kejayaan persendirian semua Shaklee Independant Distributor (SID)

Oklah rasanya dah lama berceloteh.. jika mommies nak tahu lebih lanjut atau nak join ahli shaklee, jomla sembang sembang dengan saya dengan cara sms atau whatsapp 0177164989 ye..

0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design