Saturday 14 June 2014

Terima kasih Cinch Energy Tea Mix!! Shopping raya penuh tenaga!

Baru berkesempatan nak update blog hari ini.
Hari ini unplanned shopping raya.
Baru tersedar dari lamunan..
Baru teringat lagi 2 minggu nak puasa dah mommies... dah habis ganti belum?? Oppss peringatan untuk diri sendiri.. :)

Oleh kerana hari ini hari cuti dan kebetulan ada urusan di KL, saya mengambil keputusan untk shopping baju raya amru dan hannan. Abahnya kerja hari ini, jadi saya perlukan tenaga luar biasa untuk mengawal dua kanak kanak riang ini.. alhamdulillah saya berjaya.

Pagi tadi lepas breakfast sy ambil cinch tea energy mix saya.. gabungan 3 teh iaitu teh hijau, teh merah dan teh putih memang membekalkan tenaga yang lebih kepada saya. Tiada lagi istilah Kopi atau nescafe dlm hidup saya.

Saya jatuh cinta dengan cinch tea ini, sudahlah bebas caffeine,  baik untuk perut, tingkatkan tenaga, kurangkan kolesterol, kecantikan kulit, tingkatkan metabolisma dan macam macam lagi kelebihan gabungan 3 teh ini.

Mommies semua boleh cuba dan amalkan ia dalam makanan seharian...

Akhirnya jam 6.45ptg kami tiba di rumah dengan amru dan hannan mendapat baju raya dan mereka happy keluar dengan ummi!!!

Alhamdulillah dengan izin Allah SWT.. saya bertenaga menguruskan mereka yang aktif seharian, dan mampu mengawal perasaan marah serta bersabar dengan karenah mereka..
Merekala penyeri hidup kami.. :)

Nak order shaklee?? Jom sms atau whatsapp 0177164989 atau jom join ahli untuk dapatkan harga promosi..

0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design