Wednesday 2 July 2014

VIVIX SHAKLEE mampu menambah baik kehidupan pesakt STROKE!

Sempena promo vivix shaklee bulan ni, saya nak share satu kisah menarik beberapa bulan lepas.
Kisah macam best je kan...
Ha... memang best pun..
Mak saya tolong saya promote vivix kepada sepupunya.. mak cakap mak risau juga tapi sebab sepupu tu sangat sedih lihat keadaan dan kehidupan anaknya.
Nak diceritakan kisah anaknya ini seorang wanita berusia 40-an.. mendapat serangab strok 2 kali dan yang kali kedua ini menyebabkannya lumpuh dan tidak mampu berjalan. Anak perempuan beliau asyik terbaring di atas katil dan kelihatan lesu.
Disebabkan anak perempuan beliau dan beliau kasihan pada cucunya yang masih bersekolah maka akhirnya beliau ingin mencuba vivix setelah teruja dengar sharing dari mak saya..
Alhamdulillah mak memang tahu kehebatan vivix ni...
Selepas seminggu sepupu mak saya pun buat keputusan untuk membeli dan mencuba sebotol vivix untuk anak perempuannya.
Saya dan mak saya dua dua mendoakan semoga dengan pengambilan vivix ini dapat memperbaik kehidupan anak perempuan beliau.
Mereka bukannya orang senang namun disebabkan untuk melihat anaknya pulih kembali mereka pertaruhkan juga harga vivix utk membantu.
Mudah sahaja cara pengambilan vivix ini. Sebotol 150ml. Sehari cuma ambil 1 sudu kecil atau 1 sudu teh sebelum tidur. Vivix shaklee juga dikenali sebagai tonik ajaib merupakan produk best seller di US. Terkenal dengan tagline meremajakan sel serta tonik awet muda.
Sebenarnya bagaimana vivix berfungsi? Kenapa vivix begitu bagus dan membolehkan ia merawat serta membantu kesihatan secara menyeluruh?
Vivix shaklee kaya rasveratrol tinggi antioksida dan awet muda
1. Mempertahankan sel dengan cara mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.
2. Memberi tenaga kepada sel
Vivix shaklee menggalakkan biogenesis mitokondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.
3. Memperbaiki sel
Vivix shaklee dikaji membantu pembaikan sel tahap selular
4. Meningkatkan prestasi sel
Vivix shaklee 100 kali lebih kuat dari rasvesterol untuk melambatkan pembentukan protein AGE yang boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
Maka dengan semua kenyataan di atas jelas menunjukkan vivix mampu merawat dalam sel. Dan menambah baik semua sel sel dalam badan termasukla pesakit stroke.
Sebelum saya berbicara panjang lebar lagi jom kita kenal RASVERATROL?
Rasveratrol adalah kumpulan tumbuhan yang mengandungi polyphenols. Rasveratrol mempunyai antioksida, memelihara badan melawan sebarang melawan sebarang kerosakkan yang berkaitan dengan kanser dan penyakit jantung.
Vivix shaklee 100kali lebih kuat dari rasveratrol maknanya wow... memang baik dan berkesan untuk merawat penyakit jantung, stroke, dan kanser.
Ok jom kita sambung cerita sepupu mak saya tu, selepas 2 minggu mengamalkan vivix shaklee setiap hari alhamdulillah dengan izin Allah sudah mula menampakkan kesan positif. Mukanya sudah mula merah dan lebih ceria, sudah mula ada tenaga untuk angkat diri dan memapah...
Sepupu mak saya memang gembira sangat telwfon dan beri khabar gembira ini kepada mak saya.
Saya syorkan kepada semua yang mencari alternatif kepada rawatan stroke untuk mencuba vivix shaklee. Sebab vivix shaklee menyembuh dan merawat jauh kedalam sel.
Memang tak boleh merawat 100% tetapi mungkin orang yang anda sayangi boleh kemvali berjalan atau melakukan aktiviti harian..
Jom sembang sembang dengan saya tentang vivix shaklee. Sempena bulan ni bulan promo vivix... memang berbaloi-baloi. Beli 2 botol terus dapat free membership dapat rebat RM36 lagi.
Hubungi saya safuhah 0177164989 .

1 comments:

Unknown said...

vivix superb ajaib...
http://vitaminumiebeautyandhealthy.blogspot.com/

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design