Wednesday 16 April 2014

Penjagaan mata selepas pembedahan LASIK!


Hari ni nak share dengan semua, balik rumah dari ofis td ternampak la satu bungkusan yang di nanti-nanti. Saya ada beli cermin mata ibnu sina kelmarin. Sebenarnya saya sudah menjalani pembedahan LASIK 2 tahun lepas dan saya sangat bersyukur atas nikmat penglihatan ini.
Sungguh indah tak terkata perasaan tengok alam tanpa cermin mata atau bangun-bangun pagi menggagau cari cermin hilang entah kat mana :)

Selepas bersalin Hannan, saya kerap tdo lewat dan tengok smartphone dalam keadaan gelap. Bukan sengaja tapi curi-curi masa berbisnes walaupun dalam keadaan berpantang. Memang orang tua tak benarkan pun kan... i yang degil u all..

Sebelum balik KLANG sempat la singgah kedai cermin mata check power, tapi diberitahu tidak relevan sebab saya masih dalam tempoh berpantang. dinasihatkan supaya saya lakukan semula pemeriksaan mata selepas 3bulan.

Hari demi hari masa demi masa, saya TERLUPA!! Sampai la sebulan lepas setelah sy kerap stay-up malam untuk berbisnes dan banyak tengok laptop/pc/smartphone ni, rasa mata mcm kembang dan blur. Kena kebil mata 2 3 kali baru clear. Bila check mata mmg power naik 50 dua-dua mata tapi masih tidak relevan kerana keadaan saya yang kurang tidur. Jadi saya mula risau, stok CAROTOMAX saya dah lama habis dan prosuk ni selalu je SOLD OUT kat hq. Sejak habis pantang mmg saya amalkan produk CAROTOMAX ni..



Alang-alang dah cerita meh kita kenal siapa itu carotomax?


Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik (MATER FARHAH)


CAROTOMAX® merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX® menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan 
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput 
      lendir. *

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Apa itu carotenoids?
Caroteniod adalah pigmen yang membentuk warna sayur-sayuran. Ia memberi warna oren kepada carrot, tomato, dan sebainya.

Apakah fungsi dan kebaikan CAROTENOIDS?
1. Melindungi sel daripada kesan pemusnahan oleh radikal bebas
2. Sumber Vitamin A yang terbaik
3. Meningkatkan sistem immunisasi
4. Membetulkan fungsi organ tubuh

Setiap sebiji CAROTOMAX bersamaan dengan : 




Dalam banyak-banyak manfaat CAROTOMAX ni yang paling disukai kerana ianya sangat bagus kepada penglihatan kita.


Ia mampu mempertingkatkan penglihatan- Ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap.Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam),rabun dekat,presbyopic,astigmatism,xerophtalmia (mata kering),kelesuan mata,glaucoma,katarak,floaters,eye bag dan gegelung hitam mata.

Sebotol CAROTOMAX RM74 termasuk postage.
Jika berminat boleh hubungi saya semula 0177164989


Berbalik kepada cerita asal, cermin mata IBNU SINA ini ada lubang-lubang. Lubang-lubang ini direka untk membolehkan mata kita focusdengan cara membenarkan otak kita untuk mencari  titik focus melalui lubang lubang kecil. Dengan ini mata kita yang telah out of focus untuk kembali ketempat asalnya di kornea.
Sehari pakai 10 hingga 30minit. Boleh pakai semasa berbisnes dirumah.


Jadi saya berharap dengan bantuan supplement untuk kesihatan dalaman mata serta cermin mata IBNU SINA ni, saya dapat pelihara maya saya lebih baik.
Saya sayang mata saya.


Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma penyusuan susu ibu  serta supplement shaklee boleh hubungi sy Safuhah 0177164989. Saya sedia membantu anda!! 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**Hubungi saya dengan sms/whatsapp/line ke 077164989 atau email xercestouch@gmail.com untuk maklumat lanjut.



0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design