Tuesday 6 May 2014

Kenapa Pentingnya Nursing Bra atau coli menyusu?



Kenapa mommies kena pakai nursing bra yang sesuai? Ini kerana coli menyusu/nursing bra ini memberikan keselesaan dan sokongan yang penuh kepada ibu.




Seperti yang kita tahu, payudara ibu akan membesar semasa kehamilan untuk persediaan penyusuan susu ibu, maka ia perlukan sokongan yang cukup untuk menetapkan saiz dan bentuknya. Atas sebab inilah, Eve Love nursing bra dihasilkan bukan sahaja pada saiz yang betul malah ia mampu memberikan sokongan yang optimum terhadap pembesaran payudara kita. Sistem yang bijak ini membolehkan mommies membuka dan menutup mangkuk bra dengan menggunakan 1 tangan sahaja sambil memegang atau mendukung bayi menggunakan tangan sebelah lagi. Mangkuk bra dan cangkuk Nursing bra ini direka khas supaya tiada masalah ketika penyusuan berlangsung.



Saya sarankan mommies semua untuk menunggu sehingga kandungan berusia 8bulan paling awal sebelum anda membeli Nursing Bra kerana payudara mencapai tahap pembesaran maksimum ketika ini. Pemakaian Nursing bra ini tidak boleh terlalu ketat kerana ia boleh mengganggu pengaliran keluar susu ibu dan akhirnya tidak selesa.


Berminat untuk mendapatkan Nursing Bra Eve Love?
Hubungi saya di 0177164989 (sms/whastapp)




Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma penyusuan susu ibu serta supplement shaklee boleh hubungi sy Safuhah 0177164989. Saya sedia membantu anda!! ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**Hubungi saya melalui sms/whatsapp/line ke 077164989 atau email xercestouch@gmail.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design