Tuesday 6 May 2014

Susu Banyak bila saiz Payudara Besar?

Breast besar = Susu banyak?

Apa pendapat mommies?

Haaaa ni nak bagitahu sebenarnya SAIZ, BENTUK KEANJALAN DAN DARJAH TIMBULNYA PUTING TIDAK MEMPENGARUHI KEUPAYAAN IBU BAGI MENYUSUKAN ANAK.


Maksudnya semua ibu berpotensi untuk menghasilkan susu ibu yang mencukupi walupun berpayudara kecil kerana Allah SWT Maha Adil, semua wanita dilahirkan dengan bilangan alveolus yang sama cuma yang MEMBEZAKAN saiz payudara kita ialah kandungan lemak yang berbeza manakala bentuk dan warna pula dipengaruhi oleh genetik manusia yang berbeza-beza.

Tahukah Mommies?Payudara kelihatan KENDUR disebabkan oleh perubahan semasa hamildan kesan graviti dan BUKAN penyusuan.



Hmm sebut pasal breast kendur teringat pula produk terbaru EVE LOVE iaitu NURSING BRA. Menarik design dia, macam LA SENZA. full support with wired and soft padding. Sesuai la untuk support berat payudara kita.




Boleh dapatkan Nursing Bra ini pada harga RM69.90 sehelai
Beli 2 helai RM120
Beli 4 helai RM200

Happy Breastfeeding Mommies!!
<3 Kasih Hawa Buat Semua <3
Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma penyusuan susu ibu serta supplement shaklee boleh hubungi sy Safuhah 0177164989. Saya sedia membantu anda!! ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**Hubungi saya melalui sms/whatsapp/line ke 077164989 atau email xercestouch@gmail.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design