Tuesday 6 May 2014

Nak dapatkan SHAKLEE FREE membership?



Ha sana sini semua SHAKLEE!!

Perasan tak?
Semua orang cerita pasal shaklee. Hebat sangat ke shaklee ini?
Tak kenal maka tak cinta!!

Saya sudah jatuh cinta dengan SHAKLEE ini.
Saya join Shaklee membership ini secara Free atau PERCUMA sahaja.
Sebab masa tu saya bagitahu mak ayah saya, saya bagitahu kawan kawan pejabat saya yang saya nak cuba shaklee. Saya tanya mereka jika mahu selit order sebab jimatkan kos penghantaran RM10 tu. Alhamdulillah saya dapat kumpul belian RM690 rasanya waktu itu.



Bila kita buat belian dengan harga ahli bernilai RM680 keatas yang mana bersamaan dengan 200UV (point), secara automatik kita layak menerima FREE SHAKLEE MEMBERSHIP.
Haa ada lagi, jika belian kita mencecah RM800 harga ahli, kita akan dapat KOS PENGHANTARAN PERCUMA SELURUH MALAYSIA (FREE DELIVERY) pula.
Bukan itu sahaja, pada 14 haribulan bulan berikutnya selepas pembelian, anda akan dapat pulak CASH BONUS serendah RM31. Kan jimat berbaloi-baloi tu.

Ada lagi kalau beli 2 botol vivix atau 3 kotak kolagen powder shaklee, anda layak untuk dapatkan Free membership ni.

Mudah kan? Untung join shaklee ini. Shaklee bukan MLM yang lain, yang mana downline sibuk kerja tapi upline goyang kaki. Dalam Shaklee sistemnya telus, siapa usaha dia dapat hasilnya.

Jangan berfikir lagi, Jom sertai kami!! Anda memilih jalan yang betul kerana kami akan bimbing dari ZERO to HERO!


Jika tidak mahu atau rasa belum boleh buat jualan RM650 tu, anda juga boleh menyertai SHAKLEE dengan membuat pendaftaran seumur hidup dengan membayar RM65 sahaja. Kos penghantaran RM10/20 diperlukan.



Selepas pendaftaran anda akan terima SHAKLEE member kit bag yang mana di dalamnya mengandungi buku-buku manual bisnes shaklee anda. Urusan pembelian dihujung jari sahaja dan urusan penghantaran di uruskan oleh pihak SHAKLEE. Mudah bukan?



Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma penyusuan susu ibu serta supplement shaklee boleh hubungi sy Safuhah 0177164989. Saya sedia membantu anda!! ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**Hubungi saya melalui sms/whatsapp/line ke 077164989 atau email xercestouch@gmail.com untuk maklumat lanjut.

0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design