Tuesday 5 August 2014

Testimoni Breastpump Lily Jenama Eve Love

http://xercestouch.blogspot.com/2014/08/testimoni-breastpump-lily-jenama-eve.html

Untuk makluman mommies minggu pertama setiap bulan Ogos merupakan minggu sambutan penyusuan SUSU IBU sedunia. Dalam pada minggu ini terlalu banyak program dan acara menyokong penyusuan susu ibu dijalankan. Dengan itu juga pihak HQ Eve Love dengan berbesar hatinya telah melancarkan produk terbaru mereka iaitu Breastpump Lily. Breastpump Lily ini merupakan rangkaian breastpump double electric yang merupakan ciptaan terbaru Syarikat Eve Love Sdn.Bhd. 

http://xercestouch.blogspot.com/2014/08/testimoni-breastpump-lily-jenama-eve.html


Admin pun apa lagi, dengar sahaja ada breastpump baru, mula lah rasa tak sabar sabar nak test power Breastpump Lily ini. Seperti yang sebelum ini admin katakan, oleh sebab admin jual produk ini, maka admin kenalah rasa dan cuba dahulu keberkesanannya supaya senang admin nak kongsikan rasa dan pengalaman tersebut.

Admin sebelum ini menggunakan Medela Mini Electric selepas melahirkan anak yang pertama 2011 dan kemudian apabila 6bulan dah rosak motor medela tu, bertukar kepada unimom alegro sebab waktu tu bajet kurang baru pindah selangor. Memang berbeza antara medela dan unimom, medela sakit namun susu diperah sehingga breast kosong, unimom pula sakit dan payudara masih penuh. Setelah agak stress dan kecewa dengan unimom alegro saya menyimpan duit dengan cita cita membeli Medela freestyle sebab mudah untuk saya pump sewaktu bekerja, Allah ketemukan saya dengan teman universiti (CEO Syarikat Eve Love) di sebuah bank.
http://xercestouch.blogspot.com/2014/08/testimoni-breastpump-lily-jenama-eve.html


Sembang punya sembang beliau memberitahu saya beliau mengeluar dan mengedarkan Breastpump Jenama Eve Love yang setanding dengan Medela. Saya pun tanpa rasa was-was, membeli Breastpump Heavenly waktu itu hampir RM800. Alhamdulillah saya sangat puas hati dengan Heavenly. Kurang sakit, daya sedutan yang kuat serta mampu mengosongkan payudara sepenuhnya. Saya syorkan kepada rakan-rakan lain dan rata-rata setuju dengan konsep Eve Love "mesra breast".

http://xercestouch.blogspot.com/2014/08/testimoni-breastpump-lily-jenama-eve.html


Selepas Heavenly, Eve Love mengorak langkah kehadapan dengan mengeluarkan Breastpump Flexi yang mana Breastpump Flexi merupakan breastpump pertama di dunia yang boleh dijanakan menggunakan POWER BANK. Admin juga menggunakan breastpump Flexi selama setahun dan alhamdulillah tiada masalah dan mampu mengumpul stok EBM yang sangat banyak untuk Hannan. Sebaik sahaja Eve Love melancarkan Breastpump Lily terus admin rebut peluang mencubanya.

Pendapat admin?? Breastpump Lily sangat best!
1. Sangat senyap jika dibandingkan dengan breastpump Flexi
2. Mempunyai mekanisma antibackflow internal dan external kit yang akan mengurangkan masalah susu masuk tubing
3. Sangat selesa dibanding dengan breastpump Flexi kerana Breastpump Lily menggunakan silikon shields
4. Boleh menggunakan wide atau standard size storage bottle sewaktu mengepump
5. Ada "MAGIC BUTTON" atau frequency button yang mana fasa expresi akan dinaikkan daripada 93 kepada 98 dalam seminit, secara tidak langsung meningkatkan pengosongan payudara serta merangsangnya.
6. Menggunakan dual phase expression yang mimik hisapan bayi secara semulajadi
7. Motor yang kecil dan ringan
8. Design yang menarik.
9. Kuasa sedutan yang kuat namun tidak sakit kepada breast, malah tak rasa pun bila kita tingkatkan daya sedutan. (daya kesakitan setiap orang adalah berbeza, maka pendapat ini adalah subjektif ya :)
)

http://xercestouch.blogspot.com/2014/08/testimoni-breastpump-lily-jenama-eve.html

PSSS: Breastpump Heavenly, Flexi dan single Sassy admin masih berfungsi dengan baik dan akan disewakan kepada yang berminat. 

Inginkan supplemen SHAKLEE? Nak dapatkan penjimatan berganda?? Jom daftar Ahli shaklee sekarang!!


Anda mempunyai sebarang pertanyaan atau kemusykilan?
Hubungi:
Safuhah binti Mohamad
sms/whatsapp/telegram/line 0177164989
www.facebook.com/breastpumpevelove


COD: Klang, klang sentral, Setia Alam, Shah Alam, Hosp Tengku Ampuan Rahimah

5 comments:

Unknown said...

harga sis?

Unknown said...

as salam ctzara, boleh sms/whatsapp +60177164989.
set 10 item RM499 je atau pump shj RM389.

Unknown said...

Sis, sy skrg guna sassy. Mmg puas hati cuma sassy kan single bp. Boleh ke convert jd double x kalau sy tambah breast shield kit? Sassy ada internal backflow mechanisme juga kan?

Unknown said...

salam sy ada nk let go double pump eve love lilly..beli nov 2014..klu berminat wassap nida 0193558466 tq.

Pretz said...

Boleh x convert eve love sassy kpd double pump?

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design