Wednesday 23 April 2014

Terima Kasih Mommy!



Selamat sejahtera kepada semua pembaca setia blog saya..
Malam ini teringat kisah syahdu di Hotel Pullman Lakeside Hotel Putrajaya sabtu lepas. Ketika saya menghadiri master celebration my mommy shaklee Wan Fatihanum. Tahniah mommy!!









Anak-anak mommy buat satu surprise khas untuk beliau. Kerana jasa beliau yang tak lokek ilmu, sentiasa touch anak-anak dan sangat caring.

Lebih banyak kita beri lebih banyak kita dapat!

Naaah terbukti.. tak menang tangan beliau membawa pulang hadiah pada hari tersebut. Dah memang macam majlis kahwin la..



Majlis yang sangat-sangat 'inspiring" Rahsia seorang master menjana RM600000 sebulan!



Akan ku daki sehingga saat itu! InsyaAllah.

Berminat untuk memulakan perniagaan dirumah? Jom saya coach anda dari zero to hero. InsyaAllah anda berada dalam susur galur yang tepat!



Untuk sebarang pertanyaan berkenaan breastpump eve love, penyusuan susu ibu dan supplement kesihatan shaklee, boleh terus hubungi saya sms/whataspp/telegram/line 0177164989. Saya sedia membantu anda.



 Video ni adalah surprise untuk mommy!! Secara life.. 

Terima kasih mommy hanum! I love you we love you :)

0 comments:

ping

Kedai Backlink,Backlink Percuma

How To Reach Us


View xercestouch HQ in a larger map

31 Jalan Sri Damak 18
Taman Sri Andalas
41200 Klang Selangor

 

Copyright © 2014 Reserved to xercestouch
Design by Ccicute Design